حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

ختنه پسری

1393/3/24 9:18
نویسنده : مامان مریم
382 بازدید
اشتراک گذاری

بعداز 40 روزگی تصمیم گرفتیم تو را ختنه کنیم بابایی چون طاقت گریه ودرد تورا نداشت نوبت دکتر را زمانی زد که خودش نباشه برای همین در 42 روزگی عزیزوباباومامان جون وخاله لیلا تورا بردند مطب دکتر وبه من اجازه ندادند که باهاشون برم این جور که تعریف کردند آمپول بی حسی را که بهت زدند یه کم گریه کرده بودی وخوابت برده بود بعداز اتمام کار عمو حسین من را برد دم در مطب ولی من نرفتم تو ومنتظر شدم تا تو را آوردند مثل همیشه آقایی کردی وپسر خوبی بودی واتفاقا اون شب را به خوبی پشت سر گذاشتی.

حسین وعزیزمامان جونبابا وآقایون دکتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)