حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

28ماهگی پسرم

1393/10/17 12:44
نویسنده : مامان مریم
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیای مامان ببخشید که اینقدر دیر به دیر برات مطلب میگذارم چیکار کنم آخه تو اجازه نمیدی که به بعضی کارام برسم وابستگیت به من خیلی بیشتر شده یه لحظه که پیشت نباشم همش سراغم را میگیری .به قول بابایی که میگه این حسین اگه چند روز من را نبینه چیزیش نمیشه ولی خدانکنه تو نباشی که دیگه بیا وببین ولی مامانی من دوست ندارم وابسته باشی ولی خوب به مرور زمان خوب میشی.

از شیرین زبونیات هرچی بگم کم گفتم ماشاالله دیگه نمیشه برات بنویسم این روزها بیشتر جمله میگه یه جوری هم حرف میزنی که آدم دلش میخواد بخوردت.از اتفاقات این ماهت هم اینکه خاله لیلا جنسیت نی نیش مشخص شد ومیخواد برای داداش مهدی یه آجی بیاره تو از همین الان اسمش رایاد گرفته ای وهمش میگی هستی ،هستی ،

این ماه نتونستم درست حسابی ازت عکس بگیرم ،فقط چندتا عکس از حمامرفتنت گرفتم اینم به زور چون هنوز کههنوز از حمام رفتن بدت میاد .

پسندها (1)

نظرات (0)