حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

شیرخوارگان حسینی

1393/3/26 9:18
نویسنده : مامان مریم
160 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سه ماه ونیمه شدنت مصادف بود با روز حضرت علی اصغر .عمه مامان برات لباس سبز دوخت ومامان جون  وعزیز نیت کردند که تورا روز تاسوعاببرند تعزیه واون جا علی اصغرت کنند .

روز همایش شیرخوارگان  من وعزیز وخاله لیلا تو را بردیم مصلی نماز جمعه . اونجا از خدا خواستم که تو را به عنوان یکی از سربازان  حضرت علی اصغر از من بپذیره .انشاالله

از قضا روز تاسوعا هوا بارونی بود وتعزیه توی خیابون که هرسال برگزار میشد به خاطر هوا برگزار نشد مامان جون وعزیز خیلی ناراحت بودند از شدت ناراحتی عزیز شب خواب دید که یه نفر بهش گفته که اینقدر ناراحت نباش ومن خودم حسین را علی اصغر میکنم وبراش تعزیه میخونم صبح که شد یکی از همسایه ها گفت که به خاطر هوا تعزیه تو حسینیه برپاشده چون اونجا سقف داره مامان جون وعزیز خیلی خوشحال شدند وفورا تورا آماده کردندوبردند اونجا .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پارسه گرد
26 خرداد 93 9:35
مدیر محترم با سلام. با توجه به اینکه مطالبی مفیدی در وبلاگ خود درج نموده اید ، خوشحال خواهیم شد لینک وب سایت پارسه گرد را در پیوندهای خود نیز درج نمائید .