حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

اولین سرماخوردگی

1393/3/27 0:43
نویسنده : مامان مریم
142 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی مامان وقتی چهارماه ونیمت بود اولین سرماخوردگی را گرفتی .روز چهلم امام حسین بود وما طبق هرسال خونمون مراسم دعا داشتیم ازخواب که بیدار شدی دیدم چشمات قرمز شده وزیاد سرحال نیستی بعداز ظهر که شد بردیمت دکتر وایشون تشخیص سرماخوردگی دادند وبرات یه سری دارو داد اون شب خوب بودی ولی فرداش که شد تب کردی من خیلی ترسیده بودم خیلی بیقرار شدی اون روز تعطیل هم بود برای همین بردیمت بیمارستان کودکان وگفت تا سه روز تب میکنی .شب که شد حالت بدتر شد بینیت گرفته بود نمیتونستی نفس بکشی شیر نمیخوردی با قاشق بهت شیر میدادیم اصلا نمیخوابیدی همه به خاطر تو بیدار بودیم من خیلی برات گریه میکردم فقط باید بغلت میکردیم وراه میرفتیم تا آروم بشی خلاصه خیلی بد بود صبح که شد دوباره بردیمت دکتر ویه سری داروی دیگه بهت داد وحالت کم کم بهتر شد .خدا را شکر ان شاالله تو وهمه نی نیهای دیگه همیشه سالم بمونید.ازت هیچ عکسی ندارم چون دلم نیومد ازت عکس بگیرم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)