حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

اولین مروارید

1393/4/17 9:19
نویسنده : مامان مریم
177 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان اولین دندونت نزدیکای هشت ماه ونیمگیت جوونه زد خیلی غیر منتظره بود آخه تو اصلا نه آب دهنت میرفت ونه هیچ نشونه دیگه ای داشتی یه روز ظهر که بغل عزیز بودی داشتی گریه میکردی روی لثه پایینی متوجه یه نقطه قرمز رنگ شدم وقتی دست گذاشتم دیدم نوک دندونت زده بیرون خیلی خوشحال شدم خواستیم برات آش دندونی درست کنیم ولی گفتیم بذار دوتا دندونت در بیا بعدا بپزیم .

چند روزی نگذشت که دندون دومی هم خودش را نشون داد میدونم سخت بود برات ولی مبارکت باشه گل مامان .

وبه همین منظور ما تصمیم گرفتیم که برات آش دندونی بپزیم .

اون روز مصادف با هشت ماه ونیمگیت بود .آش را مامان جون پخت که دستش درد نکنه خیلی خوشمزه شده بود به همه فامیل دادیم وهمه خیلی دوست داشتند خودم برات یه کیک ساده پختم وجشن ساده برات گرفتم.بوس

سلام سلام صدتاسلام     من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم       صاحب مروارید شدم

یواش یواش وبیصدا          شدم جز کباب خورا

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)