حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

نی نی من پسره

1393/3/16 0:29
نویسنده : مامان مریم
70 بازدید
اشتراک گذاری

آخرای ماه پنجم بود که دکتر تشخیص دادند که من یه پسر کوچولوی شیطون تو شکم دارم که قراره دومین مرد زندگیم بشه (خدایا داده ات را شکر)

من وبابا همیشه میگفتیم اگه بچمون پسر شد اسمش را حسین واگه دختر شد زینب یا زهرا میگذاریم .برای همین ما اسم پسر گلمون را حسین انتخاب کردیم تا همیشه امام حسین را سر لوحه زندگیش قرار بدهد(السلام علیک یا ابا عبدلله)

از اون موقع خیلی ها با اسمت مخالفت کردند وبه خاطر عمو حسین میگفتند اسم دیگه ای انتخاب کنیم یا اسمهای همراه با حسین بگذاریم ولی فقط دوست داشتیم که اسمت حسین تنها باشه وخواستمون را عملی کردیم .

تازه عمو حسین از اینکه اسم خودش وبچه برادرش یکی باشه افتخار میکرد وکلی خوشحال بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)