حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

3 روزگی پسرم

1393/3/19 15:31
نویسنده : مامان مریم
102 بازدید
اشتراک گذاری

روز سوم که شد عزیز ومامان جون برای نمونه تیروئید تو را بردند مرکز بهداشت واونجا از پاشنه ی  پات خون گرفتند تو خیلی مرد بودی واصلا گریه نکردی .

اون روز  یه کم صورتت زرد شده بود به همین دلیل  بعداز ظهر که شد عزیز وخاله لیلا وبابایی  برای چکاپ تو را پیش متخصص اطفال بردند ومن با اونا نرفتم  . دکتر تشخیص دادن که تو زردی داری وباید 48 ساعت  تو خونه در دستگاه باشی .وقتی من این خبر راشنیدم خیلی ناراحت شدم وزدم زیر گریه نمیتونستم تحمل کنم که چشمهای نازت را ببندند وتو را داخل دستگاه بگذارند .خلاصه همه دلداریم میدادند ولی من آروم نمیشدم تا اینکه تو را لخت کردیم وچشمات را هم بستیم وداخل دستگاه گذاشتیم.من همه مسایل را رعایت میکردم ومرتب بهت شیر میدادم تا اینکه زردیت بعداز دوز رفع شد .(ممنون خدای مهربون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هانا
19 خرداد 93 15:33
ممنون عزیزم