حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

20ماهگی پسرم

1393/5/30 23:10
نویسنده : مامان مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم در آستانه عید۹۳تو بیست ماهه بودی امسال بابا برخلاف سال قبل سال تحویل پیشمون نبود وفقط من وتو مامان جون وعزیز خونه بودیم خدا را شکر خوش گذشت.

روزهای اول بابایی بیشتر سرکار بود و زمانهایی که بود به دید وبازدید سپری شد تا اینکه نیمه دوم عید که شد بابایی یکدفعه تصمیم گرفت که بریم مسافرت خیلی غافلگیر شدیم وروز دهم با عموتقی وعمو حسین وعمورضا راهی سفر به قشم شدیم .

 

ازمسیر یاسوج رفتیم هوا یه کم سرد بود ولی واقعا دیدنی بود طبیعت زیبایی داشت آخرای شب به بوشهر رسیدیم اونجا تو یکی از مدارس اسکان گرفتیم و فردا صبح راهی شدیم واز چندتا بندرها دیدن کردیم کنار ساحل حسابی بازی کردی وهمش میخواستی بری توی آب وهرچه ماسه بود به سروبدنت مالیده بودی واین کارت باعث شد که من تو را برای اولین بار خودم حمامت کنم چون اصلا جرات نمیکردم تنهایی ببرمت حمام، خلاصه سفر خیلی خوبی بود وخوش گذشت واین دومین سفر تو بود .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بهراد کوچولو زهرا
31 مرداد 93 3:56
سلام مریم جون ماشالا پسر نازی داری خدا براتون حفظش کنه
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنون عزیزم شما لطف دارید
ماهیتابه کودک
31 مرداد 93 15:05
سلام چرا براش از این ماهیتابه ها نمی گیرید که لذت ببره از خوردن نیمروهای خوشگل مامانیش؟