حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

22ماهگی پسرم

1393/6/1 15:53
نویسنده : مامان مریم
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان دیگه چیزی نمونده تا دوسالگیت  زمان خیلی زود میگذره وتو داری برای خودت مردی میشی ،شیطنتهات خیلی زیاد شده مخصوصا اگه با داداش مهدی باشی من وخاله لیلا همش اذیت میشیم از بس به شما دوتا میگیم نکن نکن ،آخه تو داداش مهدی را خیلی دوست داری ومیخوای باهات بازی کنه ،مهدی هم گهگاهی حوصله بازی کردن نداره وتو از این بابت عصبانی میشی وشروع به جیغ وداد کردن میکنی .

یه روز با داداش مهدی وبابایی رفتیم شهر بازی و به شما دونفر حسابی خوش گذشت منم از فرصت استفاده کردم وچندتایی عکس ازت گرفتم.                                                                                         این روزها دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمت برای همین برات دستشویی را عکسهای حیوانات وعروسکی چسبوندم وبرات یه خودکار گذاشتم تا روی دیوارهای دستشویی نقاشی کنی برای همین کم کم داری یاد میگیری که ببرمت دستشویی من دوست ندارم به زور مجبور به کاریت کنم ،برای همین آروم آروم پیش میریم تا تو هم اذیت نشی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)