حسین منحسین من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
مامان مریممامان مریم، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

حسین زیباترین لبخند خدا

25ماهگی پسرم

1393/7/30 20:21
نویسنده : مامان مریم
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر بلای من که این روزها شیطنتهاش به اوج خودش رسیده یه وقتایی دیگه در مقابلت کم میارم .کاملا دوست داری مستقل باشی ،دیگه نمیذاری غذا دهنت کنم ،توی لباس پوشیدن هم نظر میدی واون چیزی که میخوای را انتخاب میکنی واگه دوست نداشته باشی با اون شیرین زبونی قشنگت میگی خو نیست یعنی خوب نیست ،یه کار بدی که یاد گرفتی این که خیلی جیغ میزنی وهرچیزی را با جیغ زدن میخوای بدست بیاری ولی من به این رفتارت توجه نمیکنم تا سو استفاده نکنی ،امیدوارم هرچه زودتر این جیغ زدن را فراموش کنی ،خوب منی خیلی دوست دارم .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)